eelvirajansson.blogg.se

Söndag

Kategori:

sorry att jag inte bloggade igår, tänkte på det hela dagen men hade så mycket annat att göra :( steg upp 10,duschade & fixade mig och sen var det folkrace med min snygging erica! riktigt kul var det! sen åkte vi till kea och köpte våffelpulver typ, anna, jennifer, jonas & filip kom sen vid 3 tiden och åt våfflor och snackade lite. skjutsade hem anna&erica vid 6 typ, när jag var hemma igen så skrubbade, dammsög & tvättade hela moppebilen i 3(!!) timmar, snacka om att den glänser :D

erica&emma kom hit klockan 9 och värmde sig/åt chips, gullungar asså :) dom drog typ 10 igen. for till stan vid 12 & träffade några fina killar, tankade & åt lite nattmat på select, stannade inte länge och var hemma halv 2.

Idag blir de cruise med förra söndagens människor, hoppas på det bästa säger jag bara! ska försöka äta något nu & sen städa lite innan familjen kommer hem, pussaR! (kan inte skriva texter till varje bild på telefonen, men 3:e bilden, det syns vart vi varit xD)

https://cdn1.cdnme.se/cdn/9-1/3893928/images/2012/pic_504c3c36ddf2b37b8e0035c3.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/3893928/images/2012/pic_504c3c539606ee0de14b7e07.jpg" class="image">

Kommentarer


Kommentera inlägget här: